het heeft vaste voetsteunen en achterrem op de linkervoet en hendelontsteking. Met meer dan 50 cc werd hij goedgekeurd als motorfiets.
Eencilinder 4-takt, kopklepper, luchtgekoelde motor. Boring mm. 40.2, slag 40 mm, verplaatsing cm3. 51. Vermogen 2,50 PK, compressieverhouding 8:1. Lichtmetalen cilinder met aparte kop met loop en klepzittingen. Krukas op kogellagers, big-end op rollen. Smering met zuigerpomp en olietank in het carter. Ontsteking met vliegwielmagneet. Het motor-versnellingsbakblok is op drie punten elastisch opgehangen.
Droge koppeling met meerdere schijven.
Drieversnellingsbak met constant ingeschakelde versnellingen, knopgestuurd.
Starten door middel van een speciale hendel.
Kettingaandrijving, met flexibele koppeling in de achternaaf.
Frame met enkele balk van geperst plaatstaal, integraal met de voetsteunen en de zadelsteun.
Telescopische voor- en achtervering.
Voorwielen met 21/2 x 16 banden, achter 23/4 x 16 en met centrale trommelremmen 1/2 x 16, achter 23/4 x 16 en met centrale trommelremmen.
Saddle Tank tank met enkelvoudig verstelbare veerophanging. inhoud 6 liter.
Elektrisch systeem met vliegwielmagneet, bestaande uit een koplamp met drie lampjes, een achterlicht en een claxon.
Leeg gewicht: kg. Ongeveer 52.
Maximale snelheid prestatie 65 km/uur; maximale helling die kan worden overwonnen 25%; Ik verbruik 1 liter benzine voor 85 km.
Bouwjaar 1958.