De telescopische vork wordt geïntroduceerd; het stuur is aangepast met de overbrenging van de draadversnellingsbak.
Eencilinder 4-takt, kopklepper, luchtgekoelde motor. Boring mm. 39, slag 40 mm, verplaatsing cm3. 48. Vermogen 2.20 PK, compressieverhouding 8:1. Lichtmetalen cilinder met aparte kop met loop en klepzittingen. Krukas op kogellagers, big-end op rollen. Smering met zuigerpomp en olietank in het carter. Ontsteking met vliegwielmagneet. Het motor-versnellingsbakblok is op drie punten elastisch opgehangen.
Droge enkele plaatkoppeling.
Drieversnellingsbak met constant ingeschakelde versnellingen, knopgestuurd.
Vanuit stilstand starten door middel van de pedalen.
Kettingaandrijving, met flexibele koppeling in de achternaaf.
Frame met enkele balk van geperst plaatstaal, integraal met pedalen en zadelsteun.
Telescopische voor- en achtervering.
Velgen met 2.00 x 18" banden en centrale trommelremmen.
Saddle Tank tank met enkelvoudig verstelbare veerophanging. inhoud 6 liter.
Elektrisch systeem met vliegwielmagneet, bestaande uit een dubbele koplamp met kilometertellerbehuizing, achterlicht en claxon.
Leeg gewicht: kg. Ongeveer 44.
Maximale snelheid prestatie 60 km/uur; maximale helling die kan worden overwonnen 25%; Ik verbruik 1 liter benzine voor 85 km.
Bouwjaar 1956-1958.