Met dit model sluit het huis aan bij een meer traditionele vorm van de motorfiets, met een eencilinder viertaktmotor.
Eencilinder 4-takt, luchtgekoelde motor. Boring mm. 52, slag 47 mm, cilinderinhoud cc. 99,8. Vermogen 6,3 pk, compressieverhouding 1: 8. Lichtmetalen cilinder met speciale gietijzeren mantel. Lichtmetalen kop met klepzittingen. Bovenliggende kleptiming, met tuimelaars en stangen. Geforceerde distributie smering en olietank in het carter. Ontsteking met vliegwielmagneet met automatische vervroegingbreker op de krukas. Carburateur Dell'Orto ME 18 BS.
Meervoudige stalen schijfkoppeling met frictiemateriaalblokken, in oliebad.
Vierversnellingsbak met constant ingeschakelde versnellingen, pedaalbediend.
Primaire overbrenging met spiraalvormige tandwielen met schuine tanden. Secundaire ketting, met flexibele koppeling in het achterwiel.
Buisbalkframe van geperst plaatstaal.
Variabele spoed cilindrische schroefveerophanging met hydraulische schokdempers.
Voorwielen met 2.50 x 18 banden, achter 2.75 x 17 met trommelremmen in het midden.
Saddle Tank lang tweezitter. 13 liter inhoud.
Speciaal type vliegwiel met magneetaangedreven elektrisch systeem.
Leeg gewicht: kg. Ongeveer 96.
Maximale snelheid prestatie 90 km/uur; verbruik 2,1 liter benzine per 100 km.
Bouwjaar 1967.